luni, 26 ianuarie 2009

MULTUMIRI DINCOACE SI ... DINCOLO

Fara sa generalizez , sunt persoane , altele decat cele deja trecute in:Bucuriile trecutului meu-
care , daca ma gandesc la cartile mele , fara acestea ar fi fost altfel. Vorbind de facerea "Dincolo
de lumina", ajutorul l-am primit de ... Dincolo , mama mea Maria Negoita , plecata de-o vreme ,
mi-a lasat certificatul de actionar .... cand am ajuns la : Marea Gradina , Constantin Musceleanu
si Florin Comanita , n-au stat prea mult pe ganduri . Fiind la fel ca la , Viperesti comuna
despicata , unde Dumitru Mihai si Costandel Mircea Mihai , au actionat cu multa rabdare.Dar
lucrurile nu s-au oprit si-n : Manastirea din comuna pierduta ... Paul Negoita , Laurentiu Dobrica si din nou , Constantin Musceleanu , au pus umarul la , facerea acesteia.

2 comentarii:

Marian Radulescu spunea...

Felicitari, draga prietene, pentru acest interesant blog. Stiam ca ai sa faci si asa ceva, stiindu-te cat estei de intreprinzator.

In curand o sa organizam o SEZATOARE literară si daca neajuta timpul şi banii, o să incercăm să reinviiem CAFENEAUA LITERARA de la vasa Vintilă-Nehoiu, unde o să invităm personalităţi literare din toată ţara.
-Vom permanetiza spectacolul GALA ŞEZĂTOTILOR RA-LIBRIS pe care o vom ţine tot în octombrie, invitaţi de onoare va fi perechea ASR Principesa Margareta şi ASR Principele Radu.
De asemenea, dorim să organizăm un Festival naţional de creatie- muzică uşoara pentru copii pe care dorim să-l ţinem la sfârşitul lunii august.
Pe 8 martie a.c. ÎN PARTENERIAT CU pRIMĂRIA MUN. bUZĂU, vom organiza un bal caritabil, BALUL RA-LIBRIS cu scopul de a strânge fonduri, fonduri pe care le vom folosi pentru sprijinirea copiilor talentaţi. Va fi un eveniment care va cuprinde un minispectacol LAURENŢIU CAZAN ŞI PRIETENII SĂI COPII, licitaţii de lucrari de artă plastica muzica dans, voie bună şi un meniu pe măsură. Se va ţine la CASA DIANA din incinta Fundaţiei pentru tineret începând cu ora 18,00

Şi altele..
După cum vezi, stimate amice, avem planuri măreţe. Te asteptţm să ne sprijini, măcar cu un sfat.

Cu bine,
Marian
0756040580

Dumitru K. Negoita spunea...

Dupa cum ati observat,v-am
raspuns cu o postare unde,cu
multa placere am evocat placuta
excursie de la Sinaia si Busteni.
Multumesc si voi raspunde prezent
ori de cate ori voi fi invitat la vre-o...activitate RA-LIBRIS.