joi, 7 mai 2009

CLASAMENTUL COMENTARIILOR {faza I a}

La CONCURSUL anuntat prin postarile anterioare, de pe
cele 2 bloguri : Salut prieten{i}e si Moral{u}itate; CLASAMENTUL din faza I a arata :
Numele Salut prieten{i}e C Moral{u}itate C Total

1. G. Codita 0 C 6 C 6 C
2. C. Rosca 2 C 1 C 3 C
3 . Editor blog 2 C 0 C 2 C
4. D. Balaita 2 C 0 C 2 C
5. N. Tudor 1 C 1 P 1C+1P
6. D. Gheorghe 0 C 1 C 1 C
7. M. Radulescu 1 C 0 C 1 C
8. Adrian 0 C 1 C 1 C
9. Denisa 0 C 1 C 1 C

{ Urmatorul CLASAMENT va urma pe Moral{u}itate}.

2 comentarii:

DoarATAT spunea...

Hristos a Inviat !
Sosesc de pe un blog pe care dvs. sunteti "ultimul" pe lista. Nici o grija, nu v-am uitat, pur si simplu N-AM mai avut timp nici pentru mine, daramite pentru PRIETENI. Pe dvs. pot sa va "clasez" linistit la prieteni. Din mai multe motive. Daca eu as fi la fel de "ACTIV" ca dvs., ATI FI DUBLURA MEA !!!
N-am inteles nimic din clasament, sper sa nu fie "de rau" !(abia am intrat si deja trebuie sa fug!).
Va asigur de toata stima mea !
ADEVARAT A INVIAT !

Dumitru K. Negoita spunea...

Sincer va multumesc pentru revenire.
Privitor la CLASAMENT, dupa cum
m-am pronuntat si-n POSTARILE
mai vechi, doresc sa OFER trei
premii {in ce constau, gasiti
cum v-am amintit mai sus}.
Singura modificare va fi ca voi
scurta limita.
Voi inmana premiile promise
innainte de 15 august.
Va doresc multa ... multa sanatate.