joi, 2 iulie 2009

RASARIT DE SOARE LA COSTINESTI

Cred si-mi pare bine, sa ma aflu printre cei ce
doresc, drumuri cu rezultate pozitive, nu numai pentru TRUP. Drumul celor OPT, la Costinesti {tata;mama;fii;fiica;nurori;nepot} ,zic eu: O reusita.
Pentru unii poate, Exercitiul aviatic, de mare tinuta. C u simulari in picaj si cu-n grad inalt de periculozitate, din ultima duminica, a lui iunie 2009 de pe cerul, Marii Negre.Care intr-un final a avut un sfarsit fericit.
Pentru altii, poate, Rasaritul de soare de la Costinesti.Despre acesta : Doar el sa vorbeasca. Pentru noi ... Amintirile. Precum ... Alexandra ... subsemnatul ... !








8 comentarii:

mmary spunea...

Superb rasaritul de soare, multumim pentru el...se pare ca razele soarelui revarsate peste familia reunita a facut sa surada inima dumneavoastra...nu stiu daca dumneavoastra simtiti vreo schimbare,insa postarea e coplesita de raze de suflet care stralucesc minunat...

Dumitru K. Negoita spunea...

M.Mary,
Multumirea implinita dupa mine, este aceea care poate fi in stare sa-i faca si pe altii multumiti.
Daca am reusit, aceasta-i marea bucurie.
Iar, in ceea ce privesc "razele de suflet... ".Sunteti si perseverati in a fi,ca o raza stralucitoare.

Mihaela Petrescu spunea...

Stiti ce am descoperit? Serios! Ca soarele rasare si apune peste tot la fel!

Geanina Codita spunea...

Maestre,
mi-am permis să iau acest răsărit la mine-n suflet. Ador răsăritul , ador şi apusul.
Mulţumesc pentru imagini!

Dumitru K. Negoita spunea...

Mihaela Petescu,
Dincolo de "la fel{ul}"dv.,pentru cel care ne mangaie pe toti, am ... ceva deosebit.Pentru mine-i sacru. Si ori unde ma duc, departe ori aproape, soarele,cerul si stelele, le privesc si-mi fac...bine!
De fapt este, asemanator cum ii spuneam unui coleg:
-Vezi norul acela? Tu ce vezi deasupra?
Pai nimic, este un nor ca toti norii.
Si ... totusi!!!

Dumitru K. Negoita spunea...

Geanina Codita,
Pai,de la aceste adorari si cititul in ele, nu sunteti departe de-o poetesa.
Multumesc!Si sa va cuprinda...Bucuriile!

Anonim spunea...

Superb rasaritul....si cand ma gandesc ca nu mai vazusem un rasarit de mai bine de 10 ani.Am norocul sa fiu in fiecare dimineata a acestei veri la Costinesti si sa observ ca fiecare rasarit e un pic diferit de cele dinainte.O zi faina!

Dumitru K. Negoita spunea...

phloreen,
Ma bucur de placerea dv.si va multumesc.